Min nya livsstil.... blir fr o m imorgon.... (Söndag 9 augusti -09)

Det funkade visst inte så bra. Vad hände? Ledighet med god mat och dryck, alkohol, var på Gröna Lund och kryssning och åt typ allt gott jag kom över..... och är nyss hemkommen efter en vecka i hyrd stuga i Mora och där blev det mat och dryck och mmmm vad gott! Samtidigt mal vikten i huvudet hela tiden och jag känner mig inte i form på något sätt. När jag nyss sett kort på mig själv fattar jag det inte. Ser jag verkligen sådär stor ut? Tydligen. Korten ljuger väl inte? 

Snart drar allt igång igen, skola för Fanny, jobb för de andra, själv är jag arbetslös. Och kan verkligen avsätta tid för träning!!! För det är DET jag måste lägga till i mitt liv. Promenader med hundarna räcker inte. Så är det bara. HELA kroppen måste få sig en genomkörare och såhär har jag då tänkt mig DENNA GÅNG:

Springa/gå 4 km i Alby
Gympa i någon form
Spinning

Tre gånger i veckan. Perfekt! Maten kör jag enligt förra inlägget. Nåja, kanske inte smoothie varje morgon, det blir mer som mellanmål eller före/efter träning. Och frukt. MÅSTE FÅ I MIG MERA FRUKT!!!


Alkohol till helgen. Ej mer.

Just nu har jag två gånger kvar på ett Prova-på-kort på Friskis. Det ska jag använda. Och köpa nytt vid lön. Det allra bästa är att det är gratis utomhusjympa fram t o m 26 augusti, då så, go for it!

Denna gång ska jag inte skriva allt jag äter, det ska finnas som ett sunt förnuft i huvudet. Då kanske jag lyckas?

Wish me luck!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Du undrar vad som är "felet" när det kommer till viktuppgång osv. Du äter ganska mycket finncrisp vilket gör att du kommer snabbt upp i många g kolhydrater. Du verkar också äta lite fett, men ganska mycket sallader osv. Hoppa över mejeriprodukterna, nötterna och ev kaffe, te och läsk. Det är ganska många som är känsliga av mejeriprodukter. Du kanske är en av dem? :)

2009-10-02 @ 21:58:25
Postat av: Jennifer på Fashioncut

Håller tummarna för dig! :D

2009-11-15 @ 23:07:58
URL: http://fashioncut.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0