LCHF - Dag 25 (Igår onsdag 1 juli -09)

Promenad med först Daisy och Sally och sen Zelda, totalt 30 minuter. Som igår.

2 Finn Crisp med extrasaltat Bregott och rökt skinka (Tunna skivor)
Picknick i Nyfors, skivor av flatrökt skinka, Castello Blå och lite jordgubbar
2 Finn Crisp med extrasaltat Bregott och resten av flatrökt skinka
Thaimat utan cashewnötter och ris, bara kyckling och grönsaker
Tadaaa!

När jag beställde Thaimaten bad jag om utan nötter och när vi åt hemma tog jag inget ris. Riktigt ståndaktigt!

Idag har jag ersatt vispgrädden i kaffet med standardmjölk istället. Detta för att kaffet blir lite halväckligt med grädde när det är såhär varmt, jag har ju nämligen mitt kaffe stående länge och kan smutta av det under bra lång tid... Men jag kommer förmodligen variera mig, utan att skriva det här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0