LCHF - Dag 27 (Igår fredag 3 juli -09)

Promenad med först Daisy och Sally och sen Zelda, totalt 32 minuter. Wow, 2 minuters utökning! :-)

Omele
tte gjord på 3 ägg och vispgrädde
samt 3 skivor rökt skinka

3 Finn Crisp med mycket extrasaltat Bregott 
3 hamburgare från McDonald´s, skäms över att skriva det här. Men jag är ärlig. En när vi gick runt och handlade på Maxi och två till som åts hemma.
Räkröra som Daniel gör och som vi åt sent på kvällen. Den består av räkor, ägg, gurka, tomat och majonäs och är vaaansinnigt god! Duktiga jag åt utan rostat bröd som jag ääälskar..... men det funkade. Fast sugen var jag!

Bror med familj var på besök idag och hade fikabröd med sig. Jag tog ingenting!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0