LCHF - Dag 29 (Söndag 5 juli -09)

Promenad med först Daisy och Sally och sen Zelda, totalt 30 minuter. Även om det ibland är trögt att komma ut så älskar jag mina morgonpromenader. Särskilt om de är runt 6-tiden = lite folk ute.

3 Finn Crisp med extrasaltat Bregott och Daniels räkröra
Färsk sparris som jag kokade och detta åt jag med min romröra
3 Finn Crisp med extrasaltat Bregott 
Lite cashewnötter
Kött, romansallad med gurka och tomat samt min romröra. Smakade på gräddsås, Anders gjorde potatisgratäng, någon krossad potatis slank ner i min hals men ej mer. Men ÅHHH vad jag ville äta!!!!
Tadaaas!



Kommentarer
Postat av: Anna

Kikar in! äter också enligt LCHF..fast inte denna helg haha..Men imorrn är det nya tag igen!

2009-07-05 @ 21:51:14
URL: http://tildafreja.blogspot.com
Postat av: Anna

jag började i januari men senaste tiden har jag inte varit så duktig med motivationen!

Men måste sätta fart nu,ska utomlands i oktober och vill gå ner lite tills dess =))

2009-07-05 @ 23:30:39
URL: http://tildafreja.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0