LCHF - Dag 11 (Onsdag 17 juni -09)

Måste börja med morgonpromenader. Har varit dålig på det. Vad som gäller är att jag slänger i mig lite kaffe och sen går, INTE börjar med en massa annat som jag gärna gör - typ diskar. Det kan jag ta när jag kommer hem för annars blir det inte av. Och bara för att jag skriver att jag ska börja med promenader så vet jag redan nu att det inte kommer bli imorgon heller för då har jag tvättstuga IGEN kl 7. Ska ta lite filtar och täcken m m. Samt att det verkligen var FÖR längesen jag var där, förutom igår då. Tror det har hunnit gå tre veckor sen sist. Märks.....

Nåväl, dagen som var då:

3 Finn Crisp med extrasaltat Bregott och Arla Grevéost
En burk ICA makrillfilé t tomatsås, 2,5 gr kolhyd
Fisk som igår, ganska många småbitar som blev över och mycket fett som de stektes i samt Lohmanders bea.
4 jordgubbar och 4 bigaråer. Vi köpte ju hem så mycket frukt idag. Åh, vad det var gott!
Tadaaa!

Anders (som gjorde maten igår) stekte tydligen i både det jag använder när jag steker samt olja. Idag "råkade" jag fråga vad han stekte i men när han gör maten kommer jag nog inte skriva vad han steker i. Kanske inte oväsentligt men jag kan inte hålla på att fråga jämt. Och DET kan inte vara avgörande för min viktnedgång. Det var hur som helst oerhört gott även idag!

Detta var allt för idag. Tror inte att det blir något mer som slinker ner i min lilla (!) mage. Men OM det gör det blir det en uppdatering.

Sov gott så småningom gott folk!

Uppdatering:

Blev visst lite mer:

Ostskivor Arla Grevéost
Castello Blå

Gott! :-)

Fick ett enormt sockersug på kvällen och ville vräka i mig Dajm men icke sa nicke! Jag är fantastiskt duktig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0