LCHF - Dag 13 (Fredag 19 juni -09) Glad midsommar!

Promenad med Fanny och Daisy 45 minuter, wiiii! Äntligen! Men det gick rätt segt med dotter och hund..... Men verkligen bättre än ingenting! Nu är jag på banan igen!

Smoothie med vaniljyoghurt fetthalt 2%, 9 gram kolhyd samt "frukt till smoothie" från Coop, 9,5 gram kolhyd (likadan som tidigare men ville ändå skriva innehållet här också. Detta är inte det bästa men jag ville verkligen HA idag! My body needs liksom. :-) ) Idag kunde mixern knappt krossa frukten så jag hade i lite VISPGRÄDDE! Och gissa om det blev gott? JAAA! Smakade mjukglass! :-)
Taco med tillbehör. Nu skriver jag inte antal kolhydrater för det får vara som det är, det är ju trots allt MIDSOMMAR! Egentligen ska man väl inte säga "det är ju iallafall midsommar" utan vara stenhård jämt, för annars kan man nog placera in undantag lite då och då.... Men idag blev det så, punkt slut.
Popcorn med smör..... oj då.....
Vin, Bacardi Razz, ooops!
Tomat, gurka och guacamole.

Jahaja. På söndag är det dags att väga mig igen. Hoppas inte på för mycket. Kanske ingenting faktiskt. Kanske gått upp? Men jag kör vidare trots denna dag med felaktigt instoppade och insupna saker i munnen.... :-) Känns bra med promenaden iallafall, kanske gjorde den någonting?

Uppdatering:

Castello Blå, gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0