LCHF - Dag 15 (I förrgår söndag 21 juni -09)

Syndat rätt rejält. Men medveten om det och kände för det just idag. Anledning: Var hos Sandra som just nu passar ett radhus och där åt vi lunch/middag som bestod av:

Köttbullar
Prinskorv
Sill (skärgårdssill, fantastisk god!!!)
Färsk potatis, mmm.....
Gräddfil, gräslök, rom
Sallad med bl a MAJS, hmmm, oliver, BRA, m m
Till detta lite rött vin

Nu VAR det ju faktiskt så att min midsommarafton var rätt trist och framför allt att äta taco var lite märkligt..... men IDAG blev det midsommarmat och det var så gott!!!

Först åt jag, hemma på morgonen/förmiddagen 2 Finn Crisp med normalsaltat Bregott samt Skagenröra

That´s it. Var lite less också, med tanke på viktuppgången, detta blev en liten tröst fast det egentligen gör så att man får MER dåligt samvete. Men jag kör vidare.

Jag har bestämt mig för att köra 5 veckor till så då blir det totalt 7 veckor. Visar det inte ordentligt resultat då, ja då tar jag en annan metod. Anledningen till 5 veckor till är att då kommer Sandra och Alex hem från Kroatien och DE lär väl märka om det gett resultat. De ska vara borta i 3 veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0