LCHF - Dag 21 (I förrgår lördag 27 juni -09)

Fortsätter med min sena uppdatering:

Morgonpromenaden blev ej utan det blev tidigt dopp istället. Kl 8:15 på stranden - helt själva! Underbart!

3 Finn Crisp med räkost
Korv Stroganof från igår
6 jordgubbar med vispgrädde
Konfirmationsmottagning där jag åt: Lax, rostbiff, romröra, sallad, vitlöks- och mögelost och drack både rött och vitt vin
Cashewnötter hemma och mer vitt vin

Här måste jag verkligen klappa mig själv på axeln för jag UTESLÖT TÅRTA OCH KLADDKAKA som det bjöds på! Är inte det fantastiskt duktigt, så säg? Och inte nog med det, jag tog inte bröd eller kex heller!!! Oerhört stolt! (I skrivande stund vet jag dock vad jag vägde igår och DET är inte kul och jag undrar vad som är fel???) Just det, Daniel och Fanny fick frukost på stranden i form av Donken, jag tog INTE det utan bara en kaffe. Puss på mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0