LCHF - Dag 22 (Igår söndag 28 juni -09)

Usch, vilken dag. Har sett kort på mig själv och mår dåligt över det. DET samt huvudvärk och olidlig värme i lägenheten är inte roligt. Deppdag.

Well, rapport:

3 Finn Crisp med extrasaltat Bregott och Arla Grevéost
Halv tomat med min romröra
2 hamburgare från McDonald´s.... gott som tusan!
2 Finn Crisp med min romröra

Ska jag äta mer??? Ska jag äta mindre fett? Mer fett? Som sagt, får se på söndag vad vågen visar. Imorgon SKA JAG UT PÅ MORGONPROMENAD, INGEN TVEKAN!!! Nej, tisdag blir det. Imorgon åker vi tidigt till Arlanda. Skjutsar Anders och Fanny som ska till Paris.

Kommentarer
Postat av: Emma

Du ska äta när du är hungrig och tills du är mätt. Kan du, så ha in lite mer ägg och bacon. Det är toppen mat det. Man kanske tröttnar lite efter ett tag, men då tar man en break och sen på igen.



Frukt är ju halvbra. Det är fruktsocker i det. Annars på med mer fett. Ge inte upp! Det har sagts att de brukar gå trögt kring 3 veckor med kosten. Det är då man måste bita ihop och ta sig över tröskeln. Sen kommer det gå som en dans.



Jag tror på dig! Jag tror att du kommer klara det här!

2009-06-30 @ 16:04:30
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se/
Postat av: Malou

Hej Ankan,



Du äter på tok för många finn crisp, för lite fett och alldeles för mycket pizza och macdonalds för att lchf metoden skall funka. Man kan inte göra så många avsteg som du gör i dieten och det kan dessutom vara farligt att äta mycket kolhydrater (socker och spannmål etc) och blanda det med fett.



Ett bra forum är kolhydrater.ifokus.se där du kan få mycket bra tips. Men så som du äter nu så är det mer skadligt för dig!



Håller med Emma som skriver ovan, mer fett (bra fetter) , mer ägg och mer bacon!!



Hoppas du kan få en balanserad kost!



Ha en bra dag

Malou

2009-07-05 @ 11:55:49
URL: http://mlostardust.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0