LCHF - Dag 6 (Igår fredag 12 juni -09)

Sammanfattning av gårdagen:

3 Finn Crisp med extrasaltat Bregott och Arla Herrgårdsost
Några ostskivor
ICA färskost pepparrot, resten av asken från i onsdags 
Castello Blå
Omelette gjord på 3 ägg och vispgrädde samt 1 paket bacon. Förresten, när jag steker något använder jag flytande smör- & rapsolja, 0,5 gr kolhyd
ICA oliver med vitlök, resten av burken
Wasabinötter, resten av påsen
Castello Blå, massor! Har ätit upp totalt 2 askar sen jag började skriva
Tadaaa!

Idag har jag känt att det skulle vara gott med något annat, typ något som känns nyttigare. Har inte alls varit sugen på exempelvis ägg och inte på bacon heller. Men jag ger icke upp denna gång! Måste nog komma på lite annat att laga för det finns ju faktiskt massor! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0