LCHF - Dag 9 (Igår måndag 15 juni -09)

Syndat. Men jag har inte dåligt samvete för jag höll på att dö av hunger efter att ha varit på jobbet och röjt. Fd jobbet. Snyft. Och det KAN inte spela någon större roll.

Nåväl:

2 Finn Crisp med Lyckans Ost, bredbar smältost med räkor
1,5 hamburgare från McDonald´s. 1 hamburgare innehåller 32,3 kolhyd enligt denna hemsida. Wow.....
Köttfärssås som jag lagade med vispgrädde förstås. Ingenting i denna gång förutom ketchup, vitlök och kryddor. Lite smaklöst men ändå gott! Makaroner till de andra, jag åt bara såsen med sked.

Detta var allt för idag. Det var inte mycket..... Jag var riktigt hungrig på kvällen men pallade inte göra något. Var enormt sugen på en omelett men nä, gick och la mig istället.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0