Måste bara få säga....

..... att jag nu är inne på min 18:de dag, ja idag blir det 19:de och inte har ätit socker!!!! Ok, visst har det säkert funnits socker i det jag ätit men jag har inte druckit läsk, saft, juice, inte ätit godis, chips, bullar/kakor m m. Och framför allt, jag har inte varit sugen!!!! Ok, någon gång, men jag har lyckats hålla mig. Igår kväll kunde jag döda för en påse Tutti-Frutti som låg framme men näe, alla överlevde! Och jag gick till sängs stolt som en fura (???, vad är fura??? Lät bra....).

Jag, som jag skrivit tidigare, känner mig lättare också. Har mer ork i kroppen även om det nu inte har visat sig direkt på vågen. Tröttheten, nja, vet inte riktigt. Jag går inte upp kl 3:30 längre för att jobba, har blivit arbetslös. Och ändå känner jag mig inte jättepigg. Men skit samma, jag MÅR BÄTTRE i det stora hela!

I helgen är det "första bortbjudningen" sen jag startade med LCHF. Konfirmation med tillhörande fika/mat. Får se hur det går.... Förmodligen bra!!! För jag har karaktär denna gång!

Och, som jag också skrivit, det tog nästan 43 år att bygga denna kropp, då får jag allt räkna med att det kan ta ett tag att gå ner. Sen om en del rasar i vikt direkt och andra tar det längre tid för, ja alla är ju olika och allt går inte att jämföra med andra. 5 veckor till kör jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0