Vikt efter 3 veckor med LCHF (Söndag 28 juni -09)

+0,7 har jag gått upp. Total viktnedgång -0,1 kg....

Riktigt ledsen. Vad är felet???

Ok, ger inte upp men om det inte blir någon förändring nästa söndag då lägger jag nog om allt. Kanske. Vet inte just nu. Ska tänka på saken.

Midjemåttet som jag började mäta förra söndagen har sänkts med 0,5-1,5 cm ca. Men det är så svårt att mäta. Och man kanske håller hårdare ena gången och lösare andra. Men det är väl ungefär såhär. Och då är ju DET ok iallafall. Fast lite lite känns det som. Känner ingen skillnad, nästan tvärtom. Magen känns större än någonsin. Men det är kanske för att jag är less.

Kommentarer
Postat av: Anonym

man går nog alltid upp lite till en början, men sen vänder det.

lycka till i alla fall :)

2009-06-29 @ 17:03:18
URL: http://loppingvin.blogg.se/
Postat av: Emma

Släng vågen! Ha mer fokus på hur du mår och midjemåttet. Tänk positivt också =D Heja heja heja!

2009-06-30 @ 15:59:58
URL: http://borjesbarnbarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0