Inte gett upp men... (Söndag 16 mars -14)

Nej, denna livsstil passar icke mig. Jag KOMMER äta mindre av kolhydrater men ibland måste jag bara ha. Nu vet jag inte riktigt hur kombinationen blir DÅ - "Mer fett och mindre kolhydrater med undantag då och då" - ja, det kanske blir helt galet. Jag äter jättegoda feta saker men så slinker det ner någon pasta eller potatis då och då eller varför inte en hamburgare med pommes....
 
Innerst inne tror jag "Gör av med mer än du äter." Då går man ner (såklart). "Ät och må bra." "Ät allt men kanske lite mindre av det onyttiga - åtminstone inga mängder."
 
MEN DET ÄR JU SÅ SVÅRT!!!
 
Och om man tränar är det plus och man mår bra av det.
 
Men... lyckas jag så kommer jag skriva det här. Målet är ändå några kilo minus på vågen innan midsommar.
 
Sen kan jag ibland känna att jag borde acceptera mig själv för den jag är - jag fyller ju dessutom 48 i år - och bara ge upp alla tankar om vikt m m - men... näe.
 
Jaja, hörs igen innan midsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0