Ska jag testa igen??? (Måndag 10 mars -14)

För nästan fem år sen skrev jag mitt sista inlägg i denna blogg och nu funderar jag på att testa LCHF igen. Otroligt att jag mindes inloggningsuppgifterna - chansade och träffade rätt!
 
Jag har idag suttit och läst om LCHF och jag gillar ju fett, hehehe, så jag borde fixa det. Men jag gillar också pasta och potatis.... och ris då och då.
 
Jag undrar om man sabbar allt om man äter något av det kanske en gång i veckan? Skulle vilja veta. Jag har varit med i en LCHF-grupp på Facebook rätt länge - kan ju fråga där.
 
Skrev såhär idag i den gruppen: "Nu har jag ätit min sista pasta, därmed basta! Testade att göra ostchips, det var dem som fick mig att inse att jag borde fixa detta. Wish med good luck!"
 
Japp, hyvlade ost idag och testade att göra dessa chips, supergoda! Hade vanlig Herrgårdsost men jag tror att det blir godare med en stark ost.
 
Jajaja, jag kör nog på detta nu. Varför inte?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0